Fysiotherapie tijdens corona

Bekijk ook de andere pagina’s met praktische informatie via de knop in het menu.

FYSIOTHERAPIE IN TIJDEN VAN CORONA

Omdat het belangrijk blijft het risico op eventuele besmetting zo klein mogelijk te houden, hebben we onze organisatie en werkwijze hierop aangepast.

En wel zo:

• We vragen met aandrang om niet naar de praktijk te komen als u corona-symptomen vertoont (zich ziek voelt, verkouden bent, koorts of keelpijn heeft, hoest of kortademig bent) maar ons telefonisch te contacteren;
  • We wassen of desinfecteren onze handen bij het begin en aan het einde van de behandeling, en vragen dat ook van u;
  • We reinigen de gebruikte materialen na elke behandeling;
  • We dragen een mondmasker, en vragen dat ook van u;
  • Bij de onderdelen van de behandeling waarbij het mogelijk is om afstand te bewaren (vraaggesprek, informatie/advies) houden we rekening met de 1.5m afstandsregel;
  • We vragen u om een groot badlaken mee te nemen om over de bank te leggen;
  • We houden ons aan de hygiënevoorschriften, zoals niezen in een papieren zakdoek of in de elleboogholte.

Verder vragen we u om maximaal 5 minuten op voorhand aanwezig te zijn in de wachtkamer, zodat het aantal personen in het gebouw beperkt blijft.

Wij blijven ook bereikbaar en worden steeds beter in het oplossen van vragen en ondersteuning via telefoon, mail en beeldbellen!  Wilt u liever niet naar de praktijk komen, of lijkt behandeling niet echt noodzakelijk maar zit u toch met een vraag?  Of wilt u graag wat tips?  Laat het ons weten!

Tot slot willen we nog graag meegeven dat zeker ook in deze omstandigheden bewegen erg belangrijk blijft!  Lees er hier meer over.

Ben je een sporter?  Lees hier meer over Sporten in tijden van Corona!